dinsdag 10 juni 2008

Nieuws van Patrick

Hallo HEAK-leden,

Hier eens eindelijk een berichtje van mij. Hoe gaat het met jullie? Ik neem aan goed, want geen nieuws is goed nieuws.

Met mij is ook alles goed. Door de drukke agenda vliegt de tijd hier snel voorbij.Momenteel is hier alles rustig, laten we hopen dat dit zo blijft.

Op sportief vlak kan ik niet klagen. Ik probeer geregeld te gaan lopen. Binnen de kazerne heb ik een ronde van 2,5 Km maar deze is geaccidenteerd, stijl bergop dus. Het is beter dan niets, he.
Hoe was het clubfeest? Alles verlopen naar wens?

Op het internet volg ik ook de uitslagen van onze atleetjes en atleten. Ik zie daar goede resultaten. Goed bezig met andere woorden.Volhouden en blijven trainen is de boodschap.
Hierbij ga ik het laten. Ik zal nog wel wat horen van jullie en anders lees ik alles op de blog.
Doe het nog goed daar in Belgiƫ.

Groetjes aan alle HEAK-leden,
Patrick