zondag 2 november 2014

Holaprass Valkenloop Valkenswaard (02/11)

halve marathon

mannen senioren
Arne Agten - 4de - 1.17.30 - 03.40 km/uur

vrouwen senioren
Esther Schouten - 2de - 1.25.57 - 04.04 km/uur - debuut op halve marathon - met dank aan haas Yannick Michiels






















m35
Eric Bleyen - 27ste - 1.33.27 - 04.26 km/uur

Voor Eric was deze halve marathon een voorbereiding op de hele marathon. Hij mailde het
relaas van zijn wedstrijd :
"Het was een mooie loop in de natuur. Na 2 km sloot ik me aan bij een groepje dat een tempo rond de  4'30" liep. Aan de eerste drankstand vond ik het welletjes en heb ik mijn tempo verhoogd om mij alzo aan te sluiten bij een iets sneller groepje. Er was bij momenten wel veel tegenwind. Op 19 km kreeg ik wat last van krampen maar ik heb toch mijn strak tempo kunnen volhouden. Zo kwam ik binnen in een tijd van 1.33.27. Dit is vlak tegen mijn persoonlijk record aan ! Content dus !"